Friday 21 October 2011

Tenggelam timbul, tenggelam & timbul semula :)

Salam followers..

Again, aku mintak maaf sebab lama dah x update blog nie..sebelum nie aku jatuh tersungkur, aku nyaris2 ilang segala2nya dalam idop aku..rupe2nye ade org cuba menjatuhkan aku secara senyap2, walaupun aku sendiri susah nak percaya tp tu la yg didakwa oleh org2 yg mengubat aku. Fine, lupekan pasal tu n skang aku dah kembali..

Sebelum nie jgk aku cbuk nak wat blog yg canggeh2 pakai html bagai, at d end ape pon tarak sbb x pandai ahah..lebey baik simple je supaya senang org nak bukak kan? Aku nak stat menulis balik dlm blog nie, dan aku dah pkkan segmen2 yang akan aku tulis, dan untuk itu.......

Aku akan tambah segmen baru iaitu tazkirah jumaat !! Setiap jumaat aku akan post entry baru berkaitan agama..dan beberapa segmen baru akan datang..

-Atukmudabergaya-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...