Monday 18 July 2011

I'm Back !!

Assalamualaikum bloggers..


Setelah sekian lama blog nie sepi, aku kembali untuk menghidupkannya semula. hampir 4 bulan aku x update blog nie, aku dihimpit dengan berbagai-bagai masalah terutamanya masalah peribadi. Aku bagaikan tercari-cari identiti diriku sendiri dan hari nie, aku telah kembali berpijak di atas kekuatan kakiku sendiri..

(Sukar untuk diceritakan apatah lagi memahaminya, tp aku sentiasa berpegang pada ayat "thing happened for a reason")


Videoclip nie pernah aku upload dulu dlm blog nie, tp atas sebab2 tertentu aku keluarkan semula. Hari nie, selepas keadaan aku pulih, aku upload sekali lagi ;)


"Jangan gelak k denga suara atukmudabergaya, aku mengaku memang x sedap..video nie dihasilkan untuk record sendiri je.."
-Atukmudabergaya-

4 comments:

  1. atuk ke nyanyi tu??
    perghhhhhhhhh mantopppppp! :D

    ReplyDelete
  2. yerp,
    atuk la penyanyinya, pengarah, pelakon, peng-edit videonya haha.

    ReplyDelete
  3. atuk putus cinta ker smpi jd cmtu...cian atuk.....papepon, v/c best....

    ReplyDelete
  4. amboi ni kes putus cinta la ni
    be strong bro :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...